Wednesday, March 11, 2009

K.O.S.O.N.G

ni aku tulis masa aku rasa diri sangat kerdil~~~ time aku hilang 2 orang yang aku sayang~~~~ tp aku tahu tuhan tu maha adil, n mesti ade hikmah disebalik kejadian.....



kehilangan…

aku terpaku…
aku kaku…
ungkapan itu,
berita itu,
aku jatuh,
aku pilu…

22 ogos,
ungkapan itu,
buat aku kaku,
24 ogos,
berita itu,
buat aku jatuh,
diri jadi tak menentu….

untuk DIA,
pergi tanpa alasan…
bingung,
aku bingung….
bingung mencari alasan…
sehingga kini
luluh…
segenap perasaan…

untuk BABA,
pergi….
ajari aku kehidupan,
ajari aku kematangan,
ajari aku erti kejayaan….
terima kasih BABA,
tidak terucap…

hanya kejayaan,

menjadi balasan….

BABA,
ketika itu…
ku jatuh…
melihatnya terbujur kaku…
menatap wajah mu…
pucat lesu…
sekeliling org melihat,
meratap sayu…
wajah emak ku lihat,
hiba, sedih, sayu
wajah akak ku lihat,
hiba, sedih, sayu
wajah abg ku lihat,
hiba, sedih, sayu….
adik ku,
kejayaannya hari itu,
di iringi pemergian NYA…

semua sama….
kelihatan KOSONG…

tiba masa,
BABA pergi…
ku tahu….
ianya tak kembali…..
pasti akan merinduinya….

hingga saat ini…

terasa KOSONG…..

nukilan : amoi_ez ( 9 september 2008 )

No comments: