Thursday, December 9, 2010

shooping !!!






hari ni plan nk survay brg, almaklumlah skrg ni tgk mega sale!!! gi sana sale!!! gi situ sale! semua sale!!!! giler tgk brg.... mmg giler2 sale!!! so plan nk beli brg hantaran this month bagi mengelakkan maigrain... hahahha

smlm jalan2 kat klcc.... ingat nk survay brg.... tup...tup.... beli gak.... beli untuk hantaran oke! di sebabkan jimi malas nk jalan2 n survay, terus beli je utk hantaran.... beli handbeg n kasut utk aku.... jimi lak beli kemeja dan sluar keje... mmg murah n termasuk dalam budget kami! alhamdulillah....gambar di atas hanyalah sebagai contoh bukan beli hand beg CK oke! hehehehe, kalau publish awal, tak suprise la!!! heheheheh..... sabtu ni sambung membeli lagi.... bukan ape, beli awal senang, tak payah tgk benda2 lain... sbb byk lg benda yg nk di fikirkan.... so, tak payah lah nk rushing sgt.... heheheh

mlm ni plan ni ke sogo dgn adik aku.... dia nk beli brg utk dia bertunang... so, aku pun nk beli sekali brg... senang, beli je sekali.... ahad nk beli brg kat ssf, mmg bz giler!

dulu aku ingat lg, aku pernah ckp, kalau tak de 20k jgn mimpi la nak kahwen! rupa2nya mmg btl la! kalau tak de 20k, jgn mimpi la nk kahwen skrg ni! so, utk kawan2 yg nk kahwen tu, sila lah mengumpul lagi sekarang, sbb brg skrg ni bukannya murah, mahal giler nak mampos.... seriusly~~~ bukan nk takut-takutkan korg, tp mmg betul! sampai makan tghari pun kena sekat... mlm nk makan dgn bf pun pk 2-3kali, last2 masak lg jimat! heheheh, jimat kan???

mmg penat bila nk kahwen ni, tp apekan daya, kalau kita mengeluh, tak baik jugak, so kena bersyukur kerana tuhan telah mempercepatkan jodoh kita.... (cepat ke? aku now dh 27tahun, tua beb!!!) tp aku tetap bersyukur dan dalam pada itu agal sedih sbb arwah abah tak dapat tgk anak perempuan dia yg nakal ni, kahwen... tak sangka kan masa begitu pantas berjalan tanpa kita sedar....

oklah, nak sambung keje.... ni pun curi2 mengoblog.... sbb dh lama tak mengoblog~~~


p/s : Rindu nk tgk wyg dgn tunang!!!
Rindu nk bergosip dgn kawan2!!!
Rindu nk gi holiday!!!
Semua rindu!!!!

No comments: