Wednesday, April 21, 2010

by J.i.M.i



belek2 external hardisk aku, tgk2 pic lama2, zaman muda-muda dulu tetiba aku ternampak pic yg jimi lukis masa aku bwk keta. dia duduk sebelah dgn buku sketch dia.... ntah biler entah dia lukis... bila aku suruh dia lukis, dia tak lukis, bila tak suruh lukis, dia lukis lakkk... angin je aku.... hahaha, angin-angin pun, dh pun jd tunang aku.... to jimi, thanks for everyhing.... hari tu masa gi klia nk hantar abg aku balik jepun, sekali lagi aku mengamuk.... sbb nye aku dgn jimi je tahu.... sampai 2-2 terdiam... tetiba telefon berbunyi, ade msg.... entah msg ape2 ntah nk berkenalan.... aku call rasa nk maki, tp aku tahan je. ckp baik2.... dia kata nk berkenalan kalau sudi ALAHAMDULILLAH.... entah mamat jiwang mana entah??? huhuhu.... lantak ko lah, malas aku nk layan.... sekali lg dia call aku, aku nk maki je, lantak lah....

bosan tol hari ni, bz.... baru ade masa nk mengblog kan page aku ni.... bosan pun ade... hari balik lambat lg ler gamaknya sbb nk siapkan keje yg tertangguh... next week nk kena kluar buat marketing.... mmg memenatkan tenaga dan otak, dan tak lupa gak mulut sbb nk kena bg penerangan kepada org tentang perkhidmatan yang di tawarkan oleh company aku ni.... hari2 nk kena terangkan apekah perkhidmatan yg di sediakan.... dgn account lagi... pening kepala aku...

sambung balik pasal lukisan ni, bila tgk tunang aku lukis, teringin nk melukis, tp tak de bakat pun... dulu subjek pendidikan seni mmg aku suka masa tu zaman sekolah, lama dh.... aku n the geng mmg popular kt sekolah dulu.... sbb kalau ade mural nk colour nk lukis, mesti cikgu fatima tu cari aku.....

" eza, nanti bawak kawan2 hari ahad, kita buat mural kt library"

huhuhu, baru pas meeting, kena buat flyers design.... huh, ingat aku ni designer ker??? buat marketing aku, account aku, follow payment aku, ape lg??? tension lah wehhhh..... next week dh start kluar melawat klinik by klinik. handle free seminar semua.... then nk kena remind kt NR FAN utk promotion..... bosan tollll....weekend ni nk kena mintak tolong jimi ajar aku buat flyers... ahhhh, tak kira, kena ajar gak!!! bila lah dpt buat bisness sendiri agaknya??? dgn suasana office yg tak memberangsangkan.... aku je yg happening (aku rasa lah) sebab kalau aku tak de kat office tu, si azie (budak sebelah aku) ckp suram je, bosan~~~ hehehehe... aku ni ade je byk cerita... dia kata bukan aku yg kata~~~ tensionnnn!!!! dah lah, nk pergi minum air panas kt kopitiam.... tension btl~~~ benciiii!!!!!!!!!!!!!!

No comments: