Sunday, April 18, 2010

yaya birthday~~~


birthday yaya yg ke 4tahun.... mak aku yg plan nk buat makan2 sikit utk sambut birthday anak sedara aku yg ke 4tahun.... dah besar dah dia.... mmg mcm anak jepun... ckp jepun pun dh fasih.... bertambah berisi n petah berckp... hehehe....

auntie ez n yaya... trandmark kitaorg adelah "peace".... hahaha, kalau perasan semua pic dia byk tunjuk peace.... belakang tu nenek aku "mak mok".... birthday yaya sebenarnya di sambut sama mak mok.... sbb birthday mak mok selang selang sehari dgn yaya.... happy birthday to yaya, auntie doakan cpt besar n dapat "baby boy".... hehehehe.... utk mak mok, semoga sihat dan panjang umur....


masa ni pulak, yaya tersipu2 dpt kek, mcm suprise lak.... mmg dewasa dh anak dara ni.... tgk dia senyum, mmg dia terkejut bila tgk kek depan mata dia.... cute btl....


ni pulak family abg aku, kak liz n yaya, mak aku n mak mok.... bergambar sama2... bukan senang dpt kumpul ramai2 mcm ni.... hehehe...



birthday yaya, dia dpt 3 kek.... cup cakes barbie dari aku, secret recepie dari akak aku, n kek fung seng dari makcik aku.... heheheh, kenyang makan kek lah hari tu.... yaya, happy je, dpt byk hadiah lak tu.... hehehe.....
last sekali, dh tak de idea nk tulis, cukup lah utk hari ni... tp ade part 2, sat lg aku sambung, sbb tak de masa hari tu nk buat.... hahaha




No comments: